دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : عکس,های,تیلور,سویفت,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 307 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:29

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,در,کار,میکنم,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 300 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:08

دانلود بازی Pillars of Eteity II Deadfire – Best of Winter برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Pillars of Eteity II Deadfire – Best of Winter برای کامپیوتر

    همانطور که سازندگان پیش‌تر اشاره داشته‌اند، بسته الحاقی جدید Best of Winter محیط‌های جدیدی را در قالب جزیره‌های دورافتاده به بازی اضافه می‌کند. بازیکنان با محتوای Beast of Winter می‌توانند از طریق سواحل جنوبی به جزیره Deadfire Archipelago‌ راه پیدا کنند؛ جزیره‌ای که فرقه Doomsday در آن متولد شده است. استودیو آبسیدین در مورد جدیدترین بسته الحاقی این بازی نوشت: از Watcher به عنوان پیشگام نابودی تمامی چیز‌ها یاد می‌شود و عبادت‌کنندگان خدایان سرما یعنی گروه Rymrgand به تازگی واچر را احضار کرده‌اند تا سرنوشت آنها را رقم بزند.

    آپدیت ۲٫۰ دانلود بازی Pillars of Eteity II Deadfire شامل بهبودهایی هم می‌شود که برای رفع ایرادات بازی در نظر گرفته شده است. چالش‌هایی جدیدی در بازی تعبیه می‌شود که به گفته سازندگان قرار است «مهارت‌های بازیکنان را به طور جالبی به آزمایش قرار دهد.» در‌ آن سو Deck of Many Things کشتی‌های تجاری را به بازی اضافه می‌کند.

    Pillars of Eteity II Deadfire Beast of Winter PC-CODEX

    نسخه کاملا جدید به همراه بسته الحاقی Beast of Winter جایگزین شد

    دانلود-بازی-Pillars-of-Eteity-II-Deadfire-Beast-of-Winter

    ددفایر را می توان دومین نسخه از بازی به شدت موفق Pillars of Eteity دانست که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود. ددفایر تا حد بسیار زیادی مبتنی بر روایت و داستان است، به طوری که در برای هر یک ربع مبارزه، مخاطب می‌‌‌‌‌بایست آماده انتخاب دیالوگ و تعامل‌‌‌‌‌های داستانی به مدت یک ساعت باشد. بازی دقیقاً از پایان عنوان نخست آغاز می‌‌‌‌‌شود، اما تجربه آن برای لذت بردن از این‌‌‌‌‌یکی اجباری نیست. زیرا اتفاقات شماره اول در طول پیشرفت در مراحل به صورت مکرر یاد‌‌‌‌‌آوری می‌‌‌‌‌شوند و آرک روایی خود اثر نیز جدای از اتفاقات سری قبلی پیگیری می‌‌‌‌‌شود.

    پس از شکست نیرو‌‌‌‌‌های شیطانی، شخصیت اصلی که توسط خود بازی‌‌‌‌‌کن ساخته می‌‌‌‌‌شود در کاخی بزرگ و مجلل سکونت می‌‌‌‌‌گزیند تا حداقل برای مدتی از هیاهوی جهان و قهرمان بازی‌‌‌‌‌های معمول آن به دور باشد. اما سرنوشت نقشه‌‌‌‌‌های دیگری برای وی دارد و یکی از خدایان، پس از هزاران سال از مرگ بازگشته و به دلایل نا‌‌‌‌‌مشخصی به قلعه شخصیت اصلی که با نام «Watcher»(واچر) شناخته می‌‌‌‌‌شود حمله‌‌‌‌‌ور شده و بسیاری از ساکنان، از جمله شخصیت اصلی را از تیغ می‌‌‌‌‌گذراند. این پیش‌‌‌‌‌زمینه بسیار کوتاه سر‌‌‌‌‌آغاز داستان بازگشت واچر از مرگ (به استایل فرمانده شپرد) و جستجو برای ایزد از نو زنده شده شده و مخاطب را از سرزمین‌‌‌‌‌هایی گوناگون عبور می‌‌‌‌‌دهد.

    ددفایر در کنار تقلید درست از عناوین نوین، خود نیز دست‌‌‌‌‌خالی وارد عرصه رقابت نگشته است. بستر داستانی بازی Pillars of Eteity II Deadfire در مقایسه با شماره نخست، دچار تغییرات شگرفی شده و ستینگ کاملاً جدیدی را در مقابل بازیکن قرار می‌‌‌‌‌دهد. محیط فانتزی قرون وسطایی بازی اصلی، جای خود را به دزدان دریایی و مکان‌‌‌‌‌هایی داده است که بی‌‌‌‌‌شباهت به هند و اسپانیای چند صد سال پیش نیست. کاراکتر‌‌‌‌‌های جدید همگی لهجه اسپانیایی و اروپای جنوبی دارند و تمرکز داستان بر کشف جزیره‌‌‌‌‌های جدید و سفر‌‌‌‌‌های دریایی، همانند تب‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌تاب معمول آن دوران است. استفاده از پتانسیل موجود در سال‌‌‌‌‌های نچندان دور تاریخی، نه تنها هیجان‌‌‌‌‌انگیز، بلکه نو‌‌‌‌‌آورانه نیز است.

    منبع توضیحات: دانلودها، زومجی و بازی سنتر

    ویژگی های نسخه فشرده FitGirl بازی:

    • بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام Pillars of Eteity II Deadfire-CODEX فشرده سازی شده است.
    • سه بسته الحاقی که در نسخه CODEX از قلم افتاده اند، در این نسخه قرار گرفته و فعال شده اند.
    • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
    • حجم بازی از ۲۱٫۳گیگابایت به ۱۱٫۵گیگابایت کاسته شده است.
    • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۸ الی ۲۰ دقیقه خواهد بود.
    • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۳۹گیگابایت است.
    • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

    Pursue a rogue god over land and sea in the sequel to the multi-award-winning RPG Pillars of Eteity. Captain your ship on a dangerous voyage of discovery across the vast unexplored archipelago region of the Deadfire. Bend the world to your will, as you explore the depths of infinite possibilities, including detailed character customization, total freedom of exploration, and more meaningful choices at every tu.

    Beast of Winter DLC:

    Far in the southemost reaches of the Deadfire Archipelago, frost and death have encroached upon the land of the living. You, Watcher, have received a missive from the isle’s residents: worshipers of Rymrgand, the god of entropy and disaster. They call you Duskspeaker, a harbinger of the end, and pray you fulfill your destiny.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    Requires a 64-bit processor and operating system
    OS: Windows Vista 64-bit or newer
    Processor: Intel Core i3-2100T @ 2.50 GHz / AMD Phenom II X3 B73
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: DirectX 11 Compatible
    Storage: 45 GB available space
    Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

    سیستم پیشنهادی:

    Requires a 64-bit processor and operating system
    OS: Windows 10 64-bit or newer
    Processor: Intel Core i5-2400 @ 3.10 GHz / AMD Phenom II X6 1100T
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960
    Storage: 45 GB available space
    Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Pillars,of,Eternity,II,Deadfire,,Best,of,Winter,برای,کامپیوتر, نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 338 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:42

جوان کرد ایرانی برنده نوبل ریاضی شد (عکس)

  • جوان کرد ایرانی برنده نوبل ریاضی شد (عکس)

    جایزه «فیلدز» باز هم به یک ریاضیدان ایرانی تعلق گرفت. یک کرد ایرانی برنده جایزه فیلدز شد.پس از مریم میرزاخانی فقید یک ریاضیدان ایرانی دیگربرنده جایزه فیلدزشد.این جایزه در واقع یک مدال (یا سکه) به همراه ۱۵٬۰۰۰ دلار کانادا است. سکه از طلا ساخته شده روی آن تصویر نیم‌رخ ارشمیدس حکاکی شده‌است. نکتهٔ مهم دربارهٔ این جایزه این است که این جایزه تنها به افراد زیر چهل سالی اعطا می‌شود که کشف مهمی در ریاضیات کرده باشند. 

    کوچربیرکار ریاضیدان ایرانی‌تبار متولدمریوان کردستان موفق شدبه عنوان دومین ایرانی مهمترین جایزه جهان درحوزه ریاضیات را از آن خودکند

    جوان کرد ایرانی برنده نوبل ریاضی شد (عکس)

    به گزارش ایران ناز یک فرد ایرانی تبار بار دیگر بزرگترین جایزه ریاضی جهان را دریافت کرد.کوچر بیرکار، یک کرد ایرانی که تبعه بریتانیا است و در دانشگاه کمبریج تدریس می کند مفتخر به دریافت جایزه بسیار معتبر «فیلدز» شد که از آن به عنوان نوبل ریاضی نام برده می شود.

    آقای بیرکار روز چهارشنبه دهم مرداد ماه این جایزه را به همراه چهار برگزیده دیگر در جریان کنگره بین المللی ریاضیات در شهر ریودوژانیرو برزیل دریافت کرد.

    پیتر شولتز، ریاضیدان ۳۰ ساله آلمانی، آلسیو فیگالی، ریاضیدان ۳۴ ساله از کشور ایتالیا که در مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه نیز عضویت دارد به همراه اکشای ونکاتش دانشمند ۳۴ ساله هندی که در دانشگاه استنفورد تدریس می کند از دیگر برندگان جایزه فیلدز امسال بودند.

    کوچر بیرکار سال ۱۹۷۸ در مریوان از شهرهای استان کردستان ایران به دنیا آمد. او از سال ۲۰۰۰ به عنوان پناهنده در بریتانیا زندگی می کند.

    مریم میرزاخانی، ریاضیدان جوان ایرانی که به دلیل بیماری سرطان از دنیا رفت نخستین زنی بود که در سال ۲۰۱۴ موفق به دریافت این جایزه شد.

    جایزه فیلدز از سال ۱۹۳۶ تاکنون هر چهار سال یکبار به چهار ریاضیدان برتر کمتر از ۴۰ سال جهان اعطا می شود. در میان ۵۵ برگزیده کلی این جایزه نام ۱۳ آمریکایی و ۱۲ فرانسوی به چشم می خورد.

    پیشنهاد اعطای این جایزه نخستین بار در سال ۱۹۲۳ توسط جان چارلز فیلدز، ریاضیدان شهیر کانادایی مطرح شد.

    برگزیدگان جایزه فیلدز هر کدام یک مدال و جایزه نقدی به ارزش پانزده هزار دلار کانادا دریافت می کنند

    جوان کرد ایرانی برنده نوبل ریاضی شد (عکس)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : جوان,کرد,ایرانی,برنده,نوبل,ریاضی,شد,(عکس), نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 304 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:15

برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

  • برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    پرندگان از دیرباز درکنار انسانها بوده اند، کبوترها، میناها، قناری ها و… اما پرندگان شکاری نیز همیشه درکنار انسان بوده اند، شاهین ها و عقاب هاي تربیت شده به دست انسان در قدیم برای ما از آسمان شکار می آوردند و حالا هم شاهین هاي تربیت شده خطوط هوایی را از مزاحمت باقی پرندگان حفظ می کنند، در ادامه با سلاطین آسمان آشنا می‌شویم.

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    در علم پرنده شناسی اصطلاح پرنده شکاری اینگونه تعریف می شود: هر نوع پرنده‌ اي که چنگال‌ هاي نیرومند، قدرت دید بسیار قوی و منقار خمیدۀ قدرتمندی دارد که می تواند با آن ها گوشت حیوانات را از هم بدرد و پاره کند. اصولا به خاطر همین ویژگی‌ هاي ترسناک است که تعداد زیادی از آدم‌ها پرنده هاي شکاری را یکی از خوفناکترین موجودات روی کره زمین میدانند.

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    اما دراین میان نباید نادیده گرفت که این جانوران شکارچی در عین حال شگفت‌ انگیز و باشکوه نیز هستند. معیار های مختلفی وجود دارند که میتوان از آن ها برای تعیین جثه و اندازه‌ي این پرندگان استفاده کرد مثلاً طول کل بدن، گستره‌ي بال‌ها «اندازۀ بین نوک دو بال هنگام باز بودن هردو» یا وزن‌شان، که در واقع تعریف بزرگ ترین پرنده‌ شکاری را قدری دشوار می کند.

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    نمونه اي باز اصیل ایران که توسط مافیا با قیمت هاي نجومی به کشور های عربی صادر می شود

    برای آنکه آگاهیتان را نسبت به این پرندگان حیرت‌ انگیز افزایش دهیم، تصمیم گرفتیم فهرستی تهیه کنیم از بزرگ ترین، سنگین‌ ترین، و ترسناکترین جانوران شکارچی جهان. از کندرهای «رخ‌ کرکس هاي» غول‌پیکر و کرکس‌ هاي ترسناک گرفته تا عقاب سرسفید «یا گر» پر جذبه و با ابهت، برای شما لیست 25 بزرگ ترین پرنده‌ شکاری که بینهایت زیبا «و به نوعی دلهره‌ آور» هستند را فراهم آورده‌ایم.

    ۲۵. رخ کرکس اند

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    رخ‌ کرکس آند، که در رشته‌ کوه‌هاي‌ اند و سواحل آرام مجاور امریکای جنوبی یافت میشود با احتساب ترکیب میزان وزن و اندازه‌ي گسترۀ بال‌هایش بزرگ ترین پرنده پروازی جهان است. گستره‌ي بال‌هاي او 3.3 متر است، که در میان تمام پرندگان دراین زمینه مقام پنجم را دارد «تنها بعد از طول بال دو گونه‌ي آلباتروس و دو گونه پلیکان». با طول عمری بیش از 70 سال رخ‌ کرکس‌ اند یکی از بزرگ ترین پرندگان زندۀ جهان نیز به شمار می رود.

    ۲۴. عقاب تاج دار

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب تاج دار، که تحت عنوان عقاب تاج دار افریقایی یا عقاب تاج خروسی نیز شناخته میشود، پرنده‌ شکاری بزرگی است که در اطراف ساهارا و افریقای جنوبی یافت میشود. عقاب تاج دار که مسلح به چنگال‌هایي بزرگ و عجیب و پاهایی بسیار نیرومند است، از لحاظ وزن طعمه‌ اي که شکار میکند نیرومند ترین عقاب افریقا به شمار میرود. این پرنده اغلب حیواناتی مانند غزالک‌ ها را شکار میکند که تا 30 کیلو گرم وزن دارند.

    ۲۳. عقاب دم گوه اي

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب دم‌گوه‌اي بزرگ ترین پرنده‌ شکاری استرالیا و یکی از بزرگ ترین جانوران شکارچی جهان است. عقاب دم‌گوه‌ اي که قادر است ساعت‌ها بدون حتی یک‌بار بال زدن در آسمان به پرواز درآید و اوج بگیرد، دارای طول بالهایی به اندازۀ دو متر و 84 سانتیمتر است و طول خودش تا 1.06 متر هم میرسد. این پرنده بال‌هایي بلند و نسبتا پهن دارد، با پاهایی کاملا پوشیده از پر و دمی بسیار شبیه به گوه «که دلیل نامگذاری آن است».

    ۲۲. کرکس هیمالیا

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    کرکس هیمالیا یک کرکس غول پیکر قدیمی در جهان است که تبار آن به کرکس‌هاي گریفن «دال» اروپایی بر میشود. اینگونه، که یکی از بزرگ ترین کرکس‌ها و شکارچیان واقعی است، بیشار در مناطق مرتفع‌تر هیمالیا، پامیر، قزاقستان ودر محدوده‌هاي شمال شرقی فلات تبت یافت میشود در حالیکه تنوع نژادی آن در افغانستان و محدوده‌هاي جنوبی بوتان وجوددارد.

    ۲۱. عقاب طلایی

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب طلایی، یکی از شناخته شده‌ ترین و پرتعدادترین پرندگان شکاری در نیمکره‌ي شمالی، شکارچی عظیم‌الجثه‌اي است که گستره‌ي بال‌هاي آن به ۲.۳۴ متر می رسد. به مدت قرن‌ها، اینگونه یکی از پرنده‌هایي بود که در بازی شکار با پرنده هاي شکاری ازآن استفاده بسیاری می ‌شد، و از نژاد فرعی اوراسیایی آن برای شکار و کشتن طعمه‌هایي به بزرگی گرگ‌هاي خاکستری استفاده می‌شده است.

    ۲۰. شاه بوف

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    از شاه‌بوف اوراسیایی با گستره‌ي بالی به اندازه‌ي ۱۹۰ سانتیمتر گاهی بعنوان بزرگ ترین جغد «بوف» جهان یاد میشود. در چندین سکونت‌گاه یافت می شود اما اکثرا در مناطق کوهستانی، جنگل‌هاي مخروطی و جلگه‌هاي وسیع بی‌درخت «استپ‌ها» زندگی میکند؛ این جغد یک شکارچی شب است، و گونه‌هاي مختلفی را طعمه‌ي خود قرار میدهد، که بیشتر از همه ی پستانداران کوچک هستند.

    ۱۹. عقاب هارپی

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب هارپی، که با نام عقاب هارپی امریکایی نیز شناخته میشود، بزرگتترین و نیرومندترین شکارچی در امریکا و یکی از بزرگ ترین گونه‌هاي بازمانده‌ در جهان است. نابودی زیستگاه طبیعی آن باعث شده‌ است از بسیاری قسمت‌ها که سابقاً قلمرو آن به حساب می‌رفت «بیشتر امریکای مرکزی»‌ ناپدید شود، اما خوشبختانه، این پرنده‌ي حیرت‌انگیز همان‌ گونه بقاء خودرا حفظ کرده است.

    ۱۸. هما یا مرغ استخوان خوار «کرکس ریش دار»

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    مرغ استخوان ‌خوار که در مناطق کوهستانی اروپا تا بخش‌هاي وسیعی از آسیا و افریقا یافت میشود، پرنده‌ شکاری بزرگی است که گستره‌ي بال‌هاي آن تا ۲.۸۳ متر میرسد. این پرنده را می توان از روی بال‌هاي بلند و باریک غیرعادی و دم گوه‌مانندش شناسایی کرد. کرکس ریش‌دار لاشخوری با اسید معده‌ي بسیار نیرومند است «که برآورد میشود pH برابر با ۱ داشته باشد»، که قادر است حتی استخوان‌هاي بزرگ را نیز هضم کند.

    ۱۷. عقاب فیلیپینی

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب فیلیپینی، از لحاظ طول و سطح بال بزرگ ترین عقاب جهان به حساب می آید. اعلام شده است که عقاب فیلیپینی یکی از نادرترین و نیرومندترین پرندگان جهان است. این پرنده به شدت در خطر انقراض است، بیشتر به خاطر کمبود گسترده‌ي زیستگاه به خاطر جنگل‌‌زدایی‌هاي صورت گرفته. خوشبختانه، دولت فیلیپین تلاش‌هایي در راستای نجات اینگونه انجام داده است به نحوی که امروزه کشتن یک عقاب فیلیپینی تا ۱۲ سال زندانی دارد.

    ۱۶. عقاب جنگی

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب جنگی که در زیستگاه‌هاي باز و نیمه باز حوالی ساهارا در افریقا یافت می شود، عقاب بسیار بزرگی است با طولی به اندازه‌ي ۹۶ سانتیمتر، وزنی برابر با ۶.۲ کیلو گرم و گستره‌ي بالی تا حدود ۲۶۰ سانتیمتر. عقاب جنگی که از هر چیزی از پرندگان دیگر گرفته تا مارمولک‌ها و حتی مارهای بزرگ و خطرناکی مانند مامبای سیاه تغذیه میکند، یکی از نیرومندترین شکارچیان پرندگان است.

    ۱۵. بوف‌ ماهی خوار بلاکیستون

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    بوف ‌ماهی‌خوار بلاکیستون که از روی نام طبیعت‌شناس انگلیسی توماس بلاکیستون که اینگونه از جغدها را در ۱۸۸۳ در ژاپن کشف کرد نامگذاری شد، جغدی بزرگ است که در مناطق ساحلی آسیای شرقی و روسیه به شکار ماهی میپردازد. بوف ‌ماهی‌خوار بلاکیستون، با گستره‌ي بالی به اندازه‌ي ۱۹۰ سانتیمتر اغلب بزرگ ترین جغد جهان «حداقل از لحاظ طول بال‌ها» به حساب آورده می شود.

    ۱۴. عقاب دریایی استلر

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب دریایی استلر پرنده‌ شکاری بزرگی در نواحی ساحلی شمال شرقی آسیا است. این پرنده، که از مشخصه‌هاي آن داشتن منقار بسیار بزرگ زرد رنگ است، بیشتر از ماهی‌ها و پرندگان آبی تغذیه میکند؛ طعمه‌ي مورد علاقه‌ي آن سالمون و قزل‌‌ آلا است. بطور متوسط، این پرنده سنگین‌ترین عقاب جهان است و بعضی از گونه‌هاي آن وزنی بیش از ۹ کیلو گرم دارند.

    ۱۳. کرکس غبغب دار

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    کرکس غبغب دار، که با نام کرکس نوبانی هم شناخته می شود، یکی از کرکس‌هاي دنیای قدیم است که در میان بلندترین و بزرگ ترین کرکس‌هاي جهان جای میگیرد. کرکس غبغب‌ دار یک پرنده‌ي لاشه‌خوار است که اکثرا از لاشه‌هاي حیوانات تغذیه می کند. این پرنده‌ها آن قدر نیرومند و دلير هستند که اگر ادعای تملک لاشه‌اي را بکند کرکس‌هاي دیگر طبق معمول عقب نشینی میکنند و وی را با آن لاشه تنها میگذارند.

    ۱۲. رخ کرکس کالیفرنیا

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    رخ‌کرکس کالیفرنیا، با وزنی تا حدود ۱۲ کیلو گرم، بزرگ ترین پرنده سرزمین امریکای شمالی و یکی از بزرگ ترین شکارچیان جهان به شمار میرود. این رخ‌کرکس در ۱۹۸۷ در حیات وحش منقرض شد اما گونه‌هایي ازآن دربخش‌هایي از آریزونا، یوتا، و کالیفرنیا تکثیر شده‌اند. رخ‌کرکس برای گروه‌هاي تعداد زیادی از امریکایی‌هاي بومی کالیفرنیا پرنده‌‌اي با اهمیت است و نقش مهمی در اسطوره‌هاي سنتی آن ها ایفا میکند.

    ۱۱. عقاب دریایی دم سفید

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب دم سفید که با نام‌هاي متعددی مانند عقاب دریایی، عقاب دریایی خاکستری و… نیز شناخته میشود پرنده‌ شکاری بسیار بزرگی است، اندازه‌ي طول آن تا ۹۴ سانتیمتر میرسد و طول گستره‌ي بال‌هایش بالغ بر ۲.۴۵ متر است. عقاب دم سفید، که یک شکارچی کارکشته و همچنین لاشه‌خواری فرصت طلب است، خویشاوند نزدیک عقاب سر سفید به شمار میرود و نقش بوم‌شناختی آن در اوراسیا مشابه نقش بوم‌شناختی عقاب سرسفید در امریکای شمالی است.

    ۱۰. کرکس «دال»‌ سیاه

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    کرکس سیاه که به آن دال سیاه، کرکس راهبه، یا کرکس سیاه اوراسیایی نیز میگویند یک پرنده‌ي شکاری بزرگ است که در قسمت‌هاي تعداد زیادی از اوراسیا پخش شده است. کرکس سیاه، با بیشینه‌ي اندازه‌ي ۱۴ کیلو گرم وزن، ۱.۲ متر طول، و ۳.۱ متر طول بال‌ها، گاهی بزرگ ترین پرنده‌ شکاری واقعی جهان به حساب آورده می شود.

    ۹. کرکس پشت سفید

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    کرکس پشت سفید که رابطه‌ي نزدیکی با کرکس گریفن اروپایی دارد، کرکسی عادی است و فقط روی سر و گردنش پرهای ریزی دارد، بالهایش بسیار عریض هستند و طول پرهای دمش کوتاه است. وزن این پرنده ۷.۲ کیلو گرم است؛ تا حدود ۱ متر طول دارد و گستره‌ي بال‌هایش تا ۲.۲۵ متر میرسد. کرکس پشت سفید یک لاشه خوار است که اکثرا از لاشه‌ي سایر حیوانات تغذیه میکند، اما از سکونت‌گاه‌هاي انسان‌ها نیز یکسری چیزها بر می‌دارند.

    ۸. عقاب ورُو

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب ورو که بومی مناطق تپه‌اي و کوهستانی افریقا، شبه جزیره‌ي عربستان، و جنوب خاورمیانه است، عقاب بسیار بزرگی است. اندازه‌ي آن تا ۹۶ سانتیمتر می رسد پ جنس ماده‌ي آن ها می تواند تا ۷ کیلو گرم وزن داشته باشد. این پرنده یکی از ماهرترین شکارچیان جهان است، که در طول تاریخ همواره از طعمه‌ي مورد علاقه‌ي خود یعنی خرگوش کوهی صخره تغذیه کرده‌ است.

    ۷. جغد خاکستر پوش

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    جغد خاکستر پوش که با نام‌هاي بسیار دیگر مانند شبه شمال، بوف خاکستری، جغد خیالی، جغد لاپلند، جغد آراسته نیز شناخته میشود یک جغد بسیار بزرگ است که بر اساس مستندات بزرگ ترین گونه‌ي جغد جهان به لحاظ طول اندام «میتواند تا ۸۴ سانتیمتر باشد» است. بنظر میرسد جغد خاکستری پوش بسیار بزرگ و قوی باشد، اما گول ظاهرش را نخورید چون این پرنده با پرهای سبک و کرکی بسیار زیادی پوشیده شده است، و بطور متوسط فقط ۱.۲۹۰ گرم وزن دارد!

    ۶. عقاب ماهی‌ خوار افریقایی

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب ماهی خوار افریقایی، که در سرتاسر صحرای ساهارا در افریقا ودر نزدیکی بسترهای آب‌هاي باز که منبع غذایی غنی برای انها به شمار می رود یافت می شود، شکارچی بزرگی است که ظاهرش شبیه عقاب سر سفید است. در اینگونه ماده‌ها به طرز چشمگیری از نرها بزرگتر هستند «وزن‌شان تا ۳.۵ کیلو گرم و طول بال‌هاي‌شان به ۲.۴ متر می رسد». عقاب ماهی‌ خوار افریقایی که یکی از رایج ‌ترین گونه‌هاي عقاب افریقایی است پرنده‌ي ملی زیمبابوه، زامبیا و سودان جنوبی به شمار میرود.

    ۵. دال دماغه

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    دال دماغه که با عنوان گریفن دماغه یا کرکس کولبی نیز شناخته می شود، از کرکس‌هاي قدیمی جهان است که به جنوب افریقا تعلق دارد. دال دماغه، که بیشتر در افریقای جنوبی، لسوتو، بوتسوانا، و نامبیا یافت می شود پرنده‌ي شکاری عظیم‌الجثه و قوی بنیه است که ۱۱۵ سانتیمتر طول و گستره‌ي بالی به اندازه‌ي ۲.۶ متر و وزنی برابر با ۱۱ کیلو گرم دارد.

    ۴. عقاب سینه سفید دریایی

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب سینه سفید دریایی، که در سواحل و آبراهه‌هاي اصلی یافت می شود نزدیک آب تولید مثل و شکار میکند. ماهی تقریباً نیمی از رژیم غذایی وی را تشکیل میدهد، اما این پرنده یک لاشه‌خوار فرصت طلب نیز هست. این عقاب میتواند تا ۹۰ سانتیمتر طول داشته باشد، گستره‌ي بال‌هایش ۲.۲ متر و وزنش تا ۴.۵ کیلو گرم باشد.

    ۳. عقاب دریایی پالاس

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب دریایی پالاس، یک عقاب دریایی قهوه‌اي رنگ بزرگ بومی آسیای مرکزی است. این پرنده تا ۸۴ سانتیمتر طول دارد و گستره‌ي بال‌هاي آن تا ۲۱۵ سانتیمتر میرسد. عقاب دریایی پالاس، با رژیم غذایی که بیشتر متشکل از ماهی آب‌هاي شیرین است، مسلما در میان تمام پرنده‌هاي شکاری بیشترین وزن را می تواند بلند کند. طبق اسناد موجود این عقاب توانسته است ماهی به بزرگی دو برابر وزن خودرا بگیرد، بلند و حمل کند!

    ۲: کرکس گریفن

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    کرکس گریفن، که گستره‌ي بال‌هایش به ۲.۸ متر می رسد و وزنی برابر با ۱۵ کیلو گرم دارد، یک کرکس بسیار قدیمی بزرگ است که در تعداد زیادی از قسمت‌هاي اروپا و آسیا یافت میشود. این پرنده در صخره‌هایي که دست انسان‌ها به انها نمی رسد و پوشش نواحی باز و دسترسی به لاشه‌هاي حیوانات در فواصل نزدیک به این صخره‌ّها زیاد است کلونی لانه‌ي خودرا بنا می کند.

    ۱. عقاب سر سفید «عقاب گَر»

    برترین پرندگان شکاری | جنگنده های آسمان + عکس پرندگان

    عقاب سر سفید که هم پرنده‌ي ملی و هم حیوان ملی ایالات متحدۀ امریکا است، عقاب بزرگی است که در بیشتر قسمتهای امریکای شمالی یافت میشود. عقاب سر سفید، شکارچی ماهی بی‌نظیر، به خاطر ساختن بزرگ ترین لانه‌ هاي درختی ثبت شده در تاریخ گونه‌هاي مختلف حیوانی مشهور است لانه‌ اي به عمق چهار متر و عرض 2.5 متر عموما گسترۀ بالهای آن بین 1.8 تا 2.3 متر است و وزن آن طبق معمول بین 3 تا 6.3 کیلو گرم است.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : برترین,پرندگان,شکاری,جنگنده,های,آسمان,عکس,پرندگان, نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 256 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 19:58

پاورپوینت بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری

  • پاورپوینت بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 17 اسلاید. روانشناسي منزل معماری و دکوراسیون بیشتر از آنکه به بحث چیدمان و نحوه ساخت و ساز بپردازد، به موضوعاتی چون خلق فضاهای زیبا و آرامش بخش، تامین امنیت روحی و روانی افراد و نیز چگونگي تاثیر آن بر روی روحیات و شخصیت افراد مختلف مربوط می شود.

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری

    تعداد اسلاید: 17 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    قسمتی از متن پاورپوینت:

    روانشناسي منزل معماری و دکوراسیون بیشتر از آنکه به بحث چیدمان و نحوه ساخت و ساز بپردازد، به موضوعاتی چون خلق فضاهای زیبا و آرامش بخش، تامین امنیت روحی و روانی افراد و نیز چگونگي تاثیر آن بر روی روحیات و شخصیت افراد مختلف مربوط می شود.

    موضوعي كه در معماري بايد به آن توجه ويژه اي داشت، نقش معماري، طراحي به خصوص طراحي داخلي بر روح و روان انسانهايي است كه مي خواهند از ساختمان يا یک محل اسكان استفاده كنند؛ به همين دلیل،رعايت نكات روانشناختي در طراحي ها امر بسيار مهمي است كه نبايد نسبت به آن بي توجه بود. بر اين اساس در حال حاضر بسياري از افراد ، به رشته هاي جديد روانشناسي معماري يا معماري روانشناختي روي آورده اند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,بررسی,رابطه,بین,روانشناسی,و,معماری, نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 309 تاريخ : جمعه 12 مرداد 1397 ساعت: 2:48

پاورپوینت بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری

  • پاورپوینت بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 17 اسلاید. روانشناسي منزل معماری و دکوراسیون بیشتر از آنکه به بحث چیدمان و نحوه ساخت و ساز بپردازد، به موضوعاتی چون خلق فضاهای زیبا و آرامش بخش، تامین امنیت روحی و روانی افراد و نیز چگونگي تاثیر آن بر روی روحیات و شخصیت افراد مختلف مربوط می شود.

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری

    تعداد اسلاید: 17 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    قسمتی از متن پاورپوینت:

    روانشناسي منزل معماری و دکوراسیون بیشتر از آنکه به بحث چیدمان و نحوه ساخت و ساز بپردازد، به موضوعاتی چون خلق فضاهای زیبا و آرامش بخش، تامین امنیت روحی و روانی افراد و نیز چگونگي تاثیر آن بر روی روحیات و شخصیت افراد مختلف مربوط می شود.

    موضوعي كه در معماري بايد به آن توجه ويژه اي داشت، نقش معماري، طراحي به خصوص طراحي داخلي بر روح و روان انسانهايي است كه مي خواهند از ساختمان يا یک محل اسكان استفاده كنند؛ به همين دلیل،رعايت نكات روانشناختي در طراحي ها امر بسيار مهمي است كه نبايد نسبت به آن بي توجه بود. بر اين اساس در حال حاضر بسياري از افراد ، به رشته هاي جديد روانشناسي معماري يا معماري روانشناختي روي آورده اند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,بررسی,رابطه,بین,روانشناسی,و,معماری, نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 300 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:21

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,با,کیفیت,سرور مجازی المان, نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 289 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 17:05

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : محصولات,ارایشی,با,کیفیت,و,ارزان, نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 332 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:30

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 314 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 18:56

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 250 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 18:51

لینک دوستان

خبرنامه